Vykdomųjų dokumentų teikimo tvarka nuo 2025-01-01


Informuojame, kad nuo 2025-01-01 vykdomieji dokumentai dėl nepiniginio pobūdžio išieškojimo (Sprendimų vykdymo instrukcijos 120 p.) teikiami antstoliams per Antstolių informacinę sistemą.


  1. Išieškotojai ar jų atstovai turi prisijungti prie Elektroninės vykdomosios bylos portalo (toliau ⎻ Portalas) internetiniame tinklalapyje www.antstoliai.lt ir patvirtinti savo tapatybę.
  2. Portale inicijuojamas prašymo priimti vykdomąjį dokumentą vykdyti formos pildymas:
    • pasirenkama kokio pobūdžio vykdomasis dokumentas teikiamas (piniginis ar nepiniginis),
    • pasirenkama iš sąrašo savivaldybė (jei piniginio pobūdžio – skolininko savivaldybė, nepiniginio – vykdymo veiksmų atlikimo vietos savivaldybė),
    • pateikiami skolininko, jo gyvenamosios vietos duomenys, skolos dydis, kita turima išieškojimo procesui svarbi ir aktuali informacija,
    • įkeliamas elektroninio vykdomojo dokumento failas, pridedami kiti reikalingi dokumentai;
    • patvirtinamas prašymas.
    Po minėtų veiksmų atlikimo, vykdomasis dokumentas pateikiamas Antstolių informacinei sistemai paskirstyti.


Pateikti piniginio ir nepiniginio pobūdžio vykdomieji dokumentai antstoliams paskirstomi automatiniu būdu, užtikrinant proporcingą šių vykdomųjų dokumentų paskirstymą, užtikrinant to paties skolininko vykdomųjų dokumentų pateikimą vykdyti tam pačiam antstoliui.


Informacija apie antstolį, kuriam paskirtas vykdomasis dokumentas, pateikiama Portalo skirtuke Dokumentai ⎻ Pateikti dokumentai. Prašymo priimti vykdomąjį dokumentą vykdyti eiga aprašyta Portalo naudotojo instrukcijos 5 skyriuje Dokumentai. Naudotojo instrukciją rasite šioje nuorodoje: https://www.antstoliai.lt/vbp/about


Rašytinius (popierinius) vykdomuosius dokumentus išieškotojai teikia asociacijai Lietuvos antstolių rūmams.
Platesnė informacija apie pateikimo tvarką nuorodoje: https://www.antstoliurumai.lt/antstoliu-funkcijos