Informacija dėl AIS naudojimo

Antstolių informacinės sistemos naudojimo sutartį turi pasirašyti kiekvienas antstolis atskirai, po 2 egzempliorius ir atsiųsti valstybės įmonei Registrų centrui Antstolių informacinės sistemos naudojimo sutartyje nurodytu adresu: Lvivo g. 25-101, 09320 Vilnius.

Antstolių informacinės sistemos naudojimo sutarties priedai:
Antstolių informacinės sistemos rolių sąrašas (1 priedas,1 lapas);
Antstolių informacinės sistemos naudotojų sąrašas (2 priedas,1 lapas);
Pasižadėjimas (3 priedas, 1 lapas).

Sertifikatų užsakymas ir išdavimas
Darbui Antstolių informacinėje sistemoje reikalingas kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas. Sertifikatą galite įsigyti atvykę į Registrų centro padalinį. Atvykdami su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę). Daugiau informacijos apie sertifikatų užsakymą, atnaujinimą ir išdavimą rasite interneto adresu http://www.elektroninis.lt/lt/isigyti.

Iškilus klausimų dėl elektroninio parašo sertifikato, prašome kreiptis į Konsultacijų centrą telefonu Nr. + 370 5 268 8262 arba elektroniniu paštu (info@registrucentras.lt )

Bendra kontaktinė informacija dėl AIS naudojimo
Naudotojai, pastebėję, kad Antstolių informacinė sistema ar tinklalapiai www.antstoliai.lt, www.evarzytynes.lt neveikia arba veikia su trikdžiais, dėl kurių naudotojai ar kiti asmenys negali atlikti funkcijų, apie tai praneša valstybės įmonės Registrų centro Konsultacijų centrui:

Duomenų saugos dokumentai
Registrų ir informacinių sistemų duomenų saugos nuostatai
Informacinių sistemų saugos politiką įgyvendinantys dokumentai